Faluburgare

"Dela 8 st 2-3 cm tjocka falukorvskivor nästan mitt itu. Fyll med 3 msk senad och 2 tsk Franska Grillörter. Grilla ca 2 minuter på varje sida. Servera gärna med värmda hamburgerbröd och sallad."

Detta recept står på en kryddburk vi har på stationen, hyfsat gammal skulle jag kunna gissa på. Hittar inget utgångsdatum men det ordinarie priset var 13.95 kr och passa på var 12.55 kr. Jag kan då inte komma ihåg när vi hade femöringar o betalade med :D  Eller när priserna var satta med femöres-intervaller. Skulle nästan va intressant att smaka på de franska grillörterna :D

Btw. jag är sjukt uttråkad! Tror inte jag haft en körning på ca tre timmar. O innan de va de inte direkt nån fart heller, så jag har tio extremt uttråkade timmar bakom mig. "Bara" två kvar. O duktiga jag vägrar förlora pengar o åka hem tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0