En sista...

30c74e1f7f01acb42b7d9608b1ae62b8.png

En sista o faktiskt första kopp kaffe det här passet. Du ser Lotta, jag är inte kaffeberoende ;) Nu är det bara en timme kvar, har nog aldrig längtat så mycket efter min säng som jag gjort de senaste timmarna. Var sovtrött redan vid 1, dvs. för 4,5 timmar sen. O jag har inte ens sovit nåt i natt. Tänkte jag skulle lägga mig på soffan här på stationen. Men sover iaf inge bra o får problem o sova när jag kommer hem. Är det många bilar lediga tänker jag till o med låta mig själv sluta en halvtimme tidigare. Åhh, vilken lyx :D O jag behöver inte ens gå ut med Nicco på morgonen, mamma tar med honom på hennes långpromenad. Tack för det mamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0