Så här ser min sänglampa ut nu när det är ...

mms_img20119 (MMS)

Så här ser min sänglampa ut nu när det är jul, en stor glasvas fylld med julgranskulor och smålampor :) Blir jättemysigt och juligt. Det här är första natten på rätt länge som jag sover ensam. Skönt iofs eftersom klockan nu är över ett på natten o Börne gick o la sig för länge sen. Men ändå, det hade varit mysigt att ha honom här :/ Idag är en sån där dag då det bara känns som att allt går fel, som att jag är fel och det räcker med att visa mig för att folk ska bli irriterade. Eller riktigt så illa kanske det inte är, men ibland får man den känslan... Hade varit nice att krypa tätt intill Björn och känna sig lite älskad istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0