Back in business

Sjukskrivning över, förkylningen verkar inte ta sig (tack gode gud för Kan Jang!) och näringsbristen är under kontroll. Jag är pigg igen och jag mår bra. Ska bara komma ihåg att fortsätta med alla tillskott morgon och kväll, och att äta. Blir en omelett innan jag lägger mig, maten idag har inte varit bra. Så är det alltid, känner av näringsbrist - skärper till mig, sen när det är bra igen då glömmer jag bort att äta så självklart tar det inte lång tid innan jag är där igen. O sova måste jag komma ihåg, men nu är klockan 01:20 och jag ska upp 8.30. Med andra ord, för lite sömn igen.

Ska sluta klaga ;)

Räkningarna har jag iaf betalat nu, men lite till måste jag få klaga. Den här månaden ser inte bra ut, ajajaj. Hästjäkel som bara kostar pengar, o ändå så är det så jävla värt det! Den här månaden är det över 10.000:- han kostar, jajjemen du läste rätt. Tur att nästa månad innebär en hyfsad lön tillsammans med väldigt låga kostnader på Oliver. Då ska iofs bilen servas och Nicco in för att ta blodprover och se vad det är som gör att han kliar. Så det går väl åt helvete då med. Närå, det är inte så illa. Icke bra men det ordnar sig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0