Varit på jobbet i 5,5 timmar, bara 2,5 kv...

Varit på jobbet i 5,5 timmar, bara 2,5 kvar. Men det har inte känts så där jättefarligt än så länge. Eller ja, det är nu jag börjar bli uttråkad. Det händer ingenting, inga körningar alls. Vill sluta så jag får åka härifrån. Bara förbi apoteket först och köpa lite bandage och sårtvätt, sen hem och byta om och direkt efter det till Oliver. Stod o väntade på chefen ute vid Granngården i Kungsgården. Han skulle åka raka vägen dit för att jag skulle möta honom och lämna över lite pengar. Efter en kvart ringde jag, då hade han fått körning till Järbo!! Så då sprang jag in på Granngården och gissa vad jag hittade, ljusblått självhäftande bandage. Ljusblått :D För er som missat det så köper jag alla Olivers saker i blått, allra helst i babyblått :) Ska ta en bild sen när jag lindat honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0