Trött

Andra ridturen med Oliver idag, första var ju igår kväll tillsammans med Erica. Vi red ut med henne idag också, känns skönt med lite sällskap. Sen kom Anna förbi och inspekterade lilla Oliver och så satt vi o pratade lite skit som vanligt. Alltid lika trevligt =)  Men jag är bara så trött. Tog en dusch när jag kom hem och satte mig i soffan. O nu kommer jag inte härifrån. Har iofs ätit så det var ju bra, men lär ta mig i kragen och packa lite grejer. Tänkte åka ut till stugan och mysa med Börne ikväll. Han är redan i Kungsberg dock, tror inte han kunda hålla sig eftersom hans föräldrar fick hem sin valp igår. Björn är ju helt frälst i den där redan =)

Nä, nu lär jag sätta fart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0