Today

Stod säkert en halvtimme och kliade Oliver i hagen nu på dan. Jädrar vad han tycker det är skönt, han står och trycker sig mot en och sänker huvet och bara njuter. Det finns ju inga träd i hagen och hästkompisarna är i hagen bredvid så det är ju lite svårt för honom. O idag fick jag se honom tjurig för första gången. Han gjorde ett utfall mot Nicco, inte farligt eller hårt men han högg efter honom en gång. Jag hoppas verkligen att det berodde på att jag hade en påse med äpplen med som han ville ha för sig själv. Sånt kan jag tackla själv men jag vill inte ha en häst som gör utfall mot hundar så där. Jag skällde på honom direkt iaf och han stod faktiskt och böjde ner huvet ett tag så jag hoppas att han förstod att han gjort fel.

Men jag är på bra humör idag ändå, världens bästa pojkvän ringde för en stund sen och berättade att han fick ledigt på söndag så vi kan åka och kolla på westerntävling i Alfta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0