Nu sitter vi hos veterinärerna och väntar ...

bild0659 (MMS)

Nu sitter vi hos veterinärerna och väntar på att få komma in. Nicco är stammis här och slappnar av :) Redan när vi stod i kön för att anmäla oss vid disken la han sig så här. Det är ingen större fara med honom tror jag, ena ögat kladdar och han kisar. Samma som vanligt, torr hornhinna som irriterar. Så vi får nog bara lite nya droppar. Förhoppningsvis har det inte blivit hål men jag tror att vi hann hit i tid för han är inte jätteirriterad än. Björn e på väg hit också, med kaffe :D Lär nog säga att jag har världens goaste pojkvän :) Fick ju ingen riktig tid, bara att dom ska försöka klämma in mig så det blir säkert lite väntan. Nice med trevligt sällskap då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0