Min underbara ponny =)

Han är verkligen så jäkla go =)  Helt underbar! Några av gångerna när jag gick in i hagen idag kom han och gick och mötte mig. O så stod vi och mös och jag kliade honom i öronen och på pannan. Alltså, det är bara så skönt att det känns bra med den här hästen, att han inte är ett monster. Inte än iaf, är helt beredd på att det kanske kommer när han känner sig mer hemma. Fast ändå, jag tror han kommer hålla sig rätt snäll och lugn ändå. Han bara är sån =) 

O så trött som jag är nu, shit asså. Kunde knappt sova i natt och idag har jag bara varit igång hela dan. Varit massa nervös och fixat och donat. Nu ska jag verkligen sova. O det ska bli så jävla skönt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0