Insikt

Idag började dagen som en riktig deppdag. Kanske märktes på tidigare inlägg. Men efter den promenaden kom solen fram och allt vände. Blev på väldigt bra humör. Satt på bron och drack kaffe med Björn ett tag, och åt bullar =)  Insåg idag att jag måste få deppa ihop, ta tid till att gråta ut och gå ner mig ordentligt för att vända och må bättre igen. Har den senaste tiden kört på så jäkla hårt både psykiskt och fysiskt. Massa jobb och oroande över hästen. Att ha häst ger så mycket tillbaka, jag är piggare och gladare men jag är också helt slutkörd på kvällarna. Ska nog försöka ta det lugnt med jobbandet, kanske strunta i att lägga in extrapass när jag har ledig helg. Bara vara ledig och orka få ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0