Denna morgon

Jag är så otroligt trött! Knappt sovit i natt, trodde jag skulla vara totalt däckad efter allt som hände igår men icke. När jag hade gått o lagt mig blev jag helt övertygad om att nåt hade hänt Oliver i hagen! Fick ligga och lugna ned mig själv för att inte åka raka vägen dit och kolla honom. O så är jag stressad på nåt sätt, vet inte ritkigt varför. Kanske för att allt är så nytt och jag inte ens vet hälften av vad jag borde veta. Hur 17 får man bort gräsfläckar på en häst? Eller ja, sånt löser sig väl. Har iaf varit och bytt hans flughuva som var för liten. Jag har köpt en liten D-ponny, borde inte cob-storleken passa då? Han fick iaf ta storleken för stor häst som åtminstone gick att knäppa.

Så idag har Nicco varit med till stallet också vilket han inte alls gillade. Han var tvungen att ligga still medans jag ryktade Oliver och det var ju jättetråkigt. Sen tog vi en kort promenad ner till hagen då han fick vara lös och då var han såklart jättetrotsig och vägrade lyda. Det fixar sig säkert sen. Skulle va kul om jag kunde rida ut på Oliver och ha Nicco med mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0