Dagen som gått

Idag har jag grejat lite. Skulle hämta ut Niccos Rimadyl men det hade blivit fel typ och ingen mängd iskrivet så åkte tillbaka till vetten o fick nytt recept. Var ner på Åhléns och kikade på lite småprylar också.

Kan nog inte påstå helt och hållet att jag är sjuk, halsen gör ont och näsan rinner men ingen feber och orken är väl halvt tillbaka åtminstone. Sov lite dåligt i natt bara, blir hostig när jag ligger ner och så trängdes vi två stycken i en 1.20-säng. Så i morgon blir det äntligen jobb igen =)  Nytt mål denna månad, ett inkört belopp på 55.000:- och en lön efter skatt på 16.500:-. Kommer jobba lite mindre timmar nu så därför sänker jag målen lite. Är lite tveksam till det inkörda, kanske ska sänka till 50.000:- istället...? Hmm...Mm, så får det bli. Jag hade fan inget liv i mars, jobbade alldeles för mycket. Det ska jag ändra på nu i april. Måste ha ledigt fler dagar. Fast samtidigt vill jag tjäna pengar så jag har råd med allt jag ska göra.

Anyway, ska bli skönt att komma tillbaka till jobbet. O de e skönt att börja få min gnista och vilja tillbaka. O ska charma arslena av kunderna så jag får lite dricks också ;)  Min dricks nu efter Lanzarote ska ju gå till fickpengar i Turkiet. Fick 1.005:- i mars och 770:- i februari, så 1.775:- hittills är väl helt okej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0