Utanför Kungsgården regnade det snöblandat...

bild0437 (MMS)

Utanför Kungsgården regnade det snöblandat. Vet inte varför jag gillar sånt väder men det gör jag. Jag älskar skinande sol men regn, speciellt riktigt spöregn, känns så mysigt. Fick en skönare känsla i magen när det började regna. Annars mår jag rätt så bra ändå idag :) E avslappnad i kroppen. Va faktiskt duktig nyss o ringde min hälsocentral för att boka tid för provtagning. Det är nog inte helt rätt ställt när man är så här trött och orkeslös. Jag gissar på att järnvärdet är dåligt, hade 110 för ett halvår sen och 117 för ett år sen. Tror det ska ligga på som minst 120 ungefär. Tror även b12 ligger lågt. Sköterskan frågade om jag tog såna tabletter eller fick sprutor, jag som bråkat så hemskt om att få sprutor eftersom jag har försämrat upptag iom. magsäcksoperationen men blivit nekad. Nu kanske jag till o med har chans att få såna :) Då kommer jag bli riktigt glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0