Skön dag =)

Jobbade dagpass igår trots att jag har kvällsvecka, men vad gör man inte för att slippa jobba natt. Iaf så var jag hur trött o seg som helst hela dagen, somnade strax efter 22 tror jag. Sov till 9 i morse då väckarklockan ringde. Så skönt att få sova ut =)  Har iofs varit ledig hela helgen men har varit igång och iväg hela tiden också. Måste lägga upp lite bilder från shoppingen i söndags, hamnade ju på Kupolen i Borlänge. Första gången där för mig men gillade det absolut. Större och fräschare än Valbo! Hittade massa roliga småprylar och lite kläder på rea =) 

Men iaf, idag, är jag utvilad =)  Klockan är inte ens 12 än och jag har hunnit tagit en liten promenad med Nicco, ätit frukost och myst med Björn. Älskar våra minimys, korta stunder när han kommer förbi mig och dricker kaffe eller jag får körning till Gävle och springer upp till honom och äter.

Idag börjar iaf min bantning igen. Den har legat på total-is efter att jag var sjuk och aldrig blev pigg. Hade som regel att det inte spelar nån roll hur mycket godis och fikabröd jag stoppar i mig, bara jag äter riktig mat/mellanmål varannan timme. Nu är det slut på det roliga, nu är det enbart nyttiga saker som gäller. Bort med all vit pasta och halvgrovt bröd. Back to dinkel och surdeg! Vikten stannade på 71,1 kg i morse, dvs 3 kg mer än jag borde väga. Dessutom ska jag väl tillbaka till min plastikkirurg eftersom det snart är ett halvår sen jag gjorde bukplastiken. Skulle ju vara nice då om vikten ligger lågt eftersom hennes missar (som jag ska klaga på) syns bättre när huden inte är utspänd av fett.

Men nu så, in i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0