Lite under ytan

Efter en veckas halsont med några dagars feber (halsfluss enligt en kund jag hade idag) mår jag fortfarande inte bra. Har varit på jobbet sen i fredags men vaknar aldrig till liksom, skulle kunna sova i evigheter utan att bli pigg. Men det är inte så att jag sover för mycket heller, är på väg ner i utmattningsdepression som vanligt. Det känns i kroppen, värk i musklerna och ingen ork att göra nånting. Åt pissdåligt under hela förra veckan och böt ut mat mot godis, så jag har bara mig själv att skylla =(  Ska be Tord krångla lite med mitt schema nästa vecka. Får se hur kul han tycker det blir. Har dagpass och skulle behöva jobba varje dag, mån-fre för att komma på fötter igen. Äter mycket bättre när jag är på jobbet eftersom jag då inte kan ligga och sova hela dagen eller åka iväg och göra saker och "glömma bort" att äta. Skulle dessutom vara helt perfekt att få köra så många rotpass som möjligt. Då har man en timmes lunch mitt på dagen och passen är inte så långa, antingen 7-16 eller 7.30-16.30. Tror faktiskt inte jag orkar med nå 12- eller 13-timmarspass. Inte när de ligger som dagpass iaf. Vet inte alls hur jag lyckas med sömnen nästa vecka, o ingen sömn när det är så här redan, det blir inge bra alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0