Lattemugg!

Äntligen har jag beställt o äntligen kom den =)  Gick riktigt snabbt, beställde i söndagskväll och fick den idag, kanon =)  Ska ju bli lite ekonomisk med mitt kaffedrickande, förut la jag ner ca 1.000:- i månaden på latte från typ Wayne's, Mc Donalds och Statoil. Men nu är det slut med det! Har ju redan gjort en jätteminskning men köper fortfarande snuskkaffet på stationen, o ibland en o annan latte på Statoil. Men nu med min termosmugg (som inte smakar plast o äckel som de vanliga) och snabbkaffet jag köpt blir det inga pengar alls utlagda på köpkaffe! Visserligen ligger jag ju back just nu eftersom jag köpte muggen för typ 170:- och snabbkaffet, men snart så har jag sparat på det ;)




Finns att köpa på www.unnamei.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0