God dag!

Mitt sista dagpass för en här veckan och nästa vecka blir det kvällar igen =)  Alltså slutar jag 16.30 idag, är ledig i morgon och på söndag och sovmorgon på måndag. Så skön helg =)  Dessutom firar jag o Börne 6 månader den här helgen. Ganska precis 03.50 på lördagsnatten för ett halvår sen raggade jag upp honom, vilken jäkla tur att jag vågade =)  Så ikväll ska vi ha riktigt fredagsmys med vin och skaldjur. I morgon jobbar han på dan och jag ska rida men sen på kvällen blir besök på nån restaurang. Jag vill Trattoria, han vill Church Street. Får se vem som vinner =P  O på söndag lutar det åt relaxen på Fjärran Höjder. Åhh, vill jag spurta fram klockan 10 timmar så jag får åka hem från jobbet igen...

Kommentarer
Postat av: f

godmorgon :)

2010-04-16 @ 06:54:13
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: fashionfairy

Grattis till er två :) Hoppas att ni får en mysig kväll

2010-04-16 @ 07:19:05
URL: http://fashionfairy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0