Dagens ponny var Orlanda, samma som jag ha...

bild0454 (MMS)

Dagens ponny var Orlanda, samma som jag hade första gången. Men tyckte hon var rätt rolig så det gjorde inget :) Dock så var hon rätt sur när jag skulle gå in till henne så fick muta med morötter. Då tog hon fram öronen i nån sekund sen så fort moroten var slut strök hon dem bakåt igen. Sen när jag ryktade henne bet hon mig i armen! Inte så hårt men hon fick tag i skinnet med framtänderna så jag fick ett litet märke. Men annars gick det rätt bra :) Ingen hoppning idag heller men det är nog rätt bra. Jag behöver lära mig grunderna ordentligt iaf. O så är det uppehåll nästa vecka :( Jättesynd för jag börjar verkligen se fram emot lördagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0