Bantning igen ;)

Började ju i måndags. Äta nyttigt och riktigt varannan timme. Vilket jag iofs har gjort sen jag var sjuk i påskas men då har jag tillåtit mig att äta godis och annat onyttigt emellan, bara jag åt riktig mat eller nyttiga mellanmål med två timmars mellanrum. Den här veckan har det inte blivit nåt onyttigt alls! Det sämsta var väl lite vit pasta till middag i måndags men inge godis och bra mat för övrigt =)  Så igår var jag toknöjd, vikten landade på 69,9 o jag hade gått ner 1,2 kg =)  I morse låg vikten på 68,9 och jag har gått ner ytterligare ett kg =)  Så nu har jag nått det mål jag hade till sista april. Under 69 var målet. Men min kropp är lite lustig och hoppar ganska mycket upp o ner. Skulle gissa att min ridning i morgon kommer sätta den ur balans och jag kommer gå upp nåt kg till måndag igen. Så målet att vara under 69 om en vecka kvarstår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0