Jobbigt nu.

På riktigt, jättejobbigt. Kan inte förklara här, så klart.. Skulle verkligen behöva skriva av mig, reda ut lite tankar och funderingar. Kanske skulle ta o skriva i word helt enkelt, ingen som behöver se, bara jag som vill få lite ordning. Jag tycker jag gör rätt, men inte fan blir det rätt för det. O jag tycker inte heller att jag ska sätta mig själv helt o hållet åt sidan bara för att skydda andras känslor.
Så just nu är jag riktigt låg, vet inte hur jag ska agera för att det ska bli rätt. Eller jo, för att alla ska bli nöjda så vet jag, alla utom jag. Så ska egojag tänka på alla andra, på mig själv eller försöka kompromissa.
Spelar ingen roll egentligen, mycket som är förstört redan.

Lotta, om du läser det här, tack för att du finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0