Depp

Antingen så är jag på väg ner i en utmattningsdepression eller en höstdepression. Har ont i hela kroppen, är aldrig riktigt glad. Känns som att det ligger ett lock på känslorna typ, känner mig inte jätteledsen heller. Bara orkar inget. Jag har inte kommit så långt att jag inte orkar ta mig upp ur sängen men det kommer väl om jag inte lyckas bryta det här nu. Är det en utmattningsdepression är det rätt enkelt, såna får jag ju lite då o då när jag inte ätit och sovit tillräckligt bra. Sovit har jag inte gjort ordentligt på typ 3 veckor och maten har inte varit bra på typ 1 vecka. Maten skötte jag dock grymt bra före de så i så fall har det gått fortare än vanligt. Fast jag är sjukt sötsugen på kvällarna och det är också, för mig iaf, ett tecken på dåligt näringsintag.
Ska försöka ta lite promenader om dagarna så jag kommer ut i solen. Kanske hjälper om de e mörkret som ställer till de.
Men som pojken sa, sluta tyck synd om dig själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0