Uttråkad!

Hade körning nyss. Förra var för fyra timmar sen. Fick iofs en för två timmar sen också men dom hann avboka innan jag ens startat bilen. Jag tror jag går o självdör snart. Som girafferna i den där tecknade filmen, tvåan. Va fan heter den. Nånting nånting. Med pingvinerna som lagar flygplanet som går sönder. O den närsynta tanten som slår lejonet. O han från New York zoo heter Alex, o så the plumpy noshörning. Fan heter den då. Back to Africa? Näää... Måste fan kolla upp. Vänta lite. MADAGASKAR, så heter den ju =)

O de här va nog den värsta ordbajsningen jag gjort nån gång.

O just ja, girafferna som går o lägger sig i nån sandgrop när de blir sjuka o så ska de dö där. Ja, de va väl de jag skulle komma fram till.

O jag vill, jag VILL! NU! Jag vill en jävla massa saker. Mest av allt vill jag nog att klockan ska hoppa fram två timmar så jag kan få åka hem. Eller nä, haha, mest av allt vill jag så klart att det ska bli söndag kväll =)

"Rex cries after he ejaculates" <--- detta e vad jag kollar på just nu. Herregud, ge mig nåt att göra!

När jag går o lägger mig sen kommer jag dessutom att ha varit vaken i ett dygn! Trodde jag skulle kunna sova nu under natten, men icke. O nu lär jag ju knappast hinna slappna av o somna, morgonchaufförerna kommer om en timme.

Vill skriva massor jag inte kan skriva!!! Just so u know, jag mår bra igen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0