Ja jävlar va sjukt grym jag är!

Nu är väggjäveln äntligen lila :D  Har haft det måstet över mig sen i juni, ingen panik liksom, bara vetat att jag lär göra de nån dag. NU är det gjort! Väggen va turkos innan, va grymt nöjd med det i början också men de va nog en färg man tröttnade på, hade den i 2 månader när jag insåg att jag inte trivdes. Lägger upp lite bilder sen, har ju ingen kamera längre eftersom den gick sönder för nån helg sen.

Så idag har jag alltså målat klart min byrå, tvättat, lagat mat och gjort matlådor med lax och kyckling och målat väggen. Dessutom tog jag en långpromenad med hunden i morse. Det är såna här dagar man får vara kaxig o nöjd med sig själv.

För vet du, JAG E SÅ SJUKT JÄVLA GRYM!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0