I'm back!

Igår kom min energi tillbaka =)  Fan vad den har varit saknad! Målade byrån plus grundade den blivande lila väggen. O sen jobbade jag också =)  
Idag har det varit PMS, jädrar vad jag e grinig på allt o alla! O inget blir som det ska, o tjock som en gris e jag. Nya kläder, nä, funkar inte. Jävla mage! Brukar inte va så tjock som jag e nu, jävla PMS! Enda positiva e väl att brösten e större men va spelar de för roll, ingen som ser dem iaf =P  O jag e hungrig konstant. O jag äter hela tiden. E rätt glad just nu över att jag lyckades hålla mig från att åka förbi McD, satt hela tiden hos Lotta o planerade att åka förbi där o köpa en Big Mac med stripes till o med, jag som absolut inte äter de. O så vill jag ha kaffe. En riktig latte från Wayne's i Valbo gjord av min favorittjej, mmm...
Jag o Lotta va till IKEA på kvällen o jag hittade en del smågrejer. Lite ljus o en ljuslykta, dricksglas, lampfot, vinglas till födelsedagsfesten. Fast kom ju på nu att jag bestämt mig för att strunta i vinet o köra på bål istället. Skit också. O glömt o bjuda kusinerna har jag gjort också. Bäst jag drar iväg ett mail på en gång!
Dessutom, pojken. Hmm, läget e inte som det ska men det är bättre. Däremot har nog mitt intresse svalnat rätt mycket. Synd, va nice o flyga på moln ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0