Fyller 27 år idag =)

Eller kanske inte skulle satt en smiley där, 27 börjar ju bli lite gammalt. Eller så kan man se de positivt, jag fyller ju inte 30 iaf :D  E ändå tre år kvar dit o de känns rätt skönt!

Blir inte firad nåt idag, ska jobba natt så släkten kommer på söndag istället. O hade ju lite firande med kompisarna i lördas. Så idag blir det bara en massa måste-saker. Tänkte börja med att gå en långpromenad med hunden. Gå längs Hillesjön som vanligt o fundera lite. Nu är det mest glada tankar, hittills går allt bra. Sen ska jag åka o handla all mat o så till söndag. Ska försöka baka bröd idag också, o göra en tårta till taxikollegorna. O om jag hinner ska jag verkligen försöka hinna sola också. Det skulle vara riktigt nice!

Appropå nallepojken. Jo, de e glada o pirriga tankar mest nu. Inget har ju hänt egentligen. Eller jo, lite. Men OM det skulle gå så långt, är jag verkligen redo för ett förhållande nu? O om jag kommer fram till att jag är det, tänk om han inte vill med mig då? Orkar jag gå igenom hela den bergodalbanan med känslor just nu i mitt liv? Har ju tänkt att jag bara ska slappna av o köra på så länge de känns rätt. Men ju mer vi smsar, träffas, desto mer fast blir jag ju. Kommer ju inte direkt bli lättare att avbryta de hela. Kanske skulle dra mig ur redan nu men de vill jag ju inte heller... De är ju rätt mysigt ändå =)  Eller så taggar jag helt enkelt ner och bara låter det som händer ske, vilket ju va min plan från början ;)  Jag e nog precis som Lotta, tänker alldeles för mycket!

Vovveprommis NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0