My baby =)

Det här är helt underbart! Det pirrar o far i kroppen hela tiden, jag är kär :D  På riktigt så är jag verkligen kär, de är helt sjukt vad härligt de känns :D

O skit samma att jag inte är redo! Va fan, jag kanske är de!?! Ska jag ha ett förhållande så tror jag Björn är helt rätt person att ha det med. För det första för att jag e kär, så klart. O för det andra för att han inte är så där überseriös, inge snack om o skaffa barn o villa. Vi ligger på ungefär samma nivå. O han är trygg i sig själv, det är grymt positivt!

Längtar som fan efter att få lära känna honom bättre, att typ sitta o käka o bara prata en massa. Får se hur de blir på söndag, jag kryssar ju lör-sön o ska träffa honom när jag kommer hem. Bakismat e ju aldrig fel ;)  Med kanske lite bakisvin :D  Eller bara en massa bakissex funkar ju också =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0