Nallemys =)

Haft en helt underbar helg =)  Jättekul med kompisar o kusiner i lördags, höll mig lugn o städad på krogen =)  Inte en enda minneslucka, wohoo =D  Lördagnatt/söndagmorgon va det mysigaste o härligaste jag varit med om på jävligt länge, damn! Jag krånglade väl tyvärr till det rätt mycket för nallen men jag hoppas att han ändå tycker att det va värt de. Åhh, jag skulle kunna skriva så mycket om alltihop, men de går inte. Men åhh, jag vill igen! Helst nu på en gång ;D

Här kommer några bilder från i lördags:




Emelie och Tessan, mina kära kusiner =)




Socialt o sitta med dator på förfesten, men fixade musik =)




Tessan fick till den rätta yasuragi-posen =)




Johanna bakom min vägg.




Jag öppnar lite paket, fick en otroligt störig men skitcool klocka av Lotta =)




Johanna o Emelie nere på krogen =)




Tessan o jag, älskar mitt skärp! =)




Småpojkar =P




O Tessan hamnade vid kändisbordet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0