Borta nu.

Känns bra, känns avslutat.

För övrigt känns det oroligt i kroppen. Känns som att inget händer och ja vet inte vad jag vill ska hända heller, det bara måste hända nånting innan jag blir tokig. Nån sa till mig en gång att för att må bra måste två av följande saker vara tillfredsställande i ens liv. Jobb, bostad och förhållande. Jag har ett jobb jag trivs väldigt bra med, både arbetsuppgifterna, kollegorna och min chef. Min lägenhet älskar jag, speciellt nu när jag fått ordning helt och hållet. Det har faktiskt blivit riktigt schysst =)  Förhållande, njaaa. Fast jag vill ju inte ha ett heller, så alltså borde jag ha tre av tre på de där. Tycker liksom ändå inte att mitt liv är så speciellt balanserat o bra. Fast det skulle ju helt klart vara sämre om jag var arbetslös och inte bodde i en lägenhet. Kanske helt enkelt ska börja se saker lite positivt.

Men nu ska jag sova, det här går ju inte framåt alls. Alldeles för trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0