Testamente

Ja, som ni alla vet så opereras ju jag i morgon. Stor bukplastik. O ja, jag kanske dör. Med största sannolikhet inte men better safe than sorry. Here it goes:

Nicco - min absolut viktigaste. Självklart ska han bo hos mamma o pappa. Vet att mamma kommer sucka o pappa svära över att han måste gå ut med tre hundar i fortsättningen. Men tänk vad glad Nicco ska bli, den jäkeln som inte ens vill följa med mig hem när han varit där.

Datorn - helt klart Lotta! Förklaring ej nödvändig.

Aygon - varsågod Rasmus! Vet att den varken är coolast eller snabbast, men den går BILLIGT!

Vimse - tänkte ju att Lotta skulle få ta honom. En riktigt fin gest från min sida skulle jag vilja säga men när jag nämnde det började hon babbla om att jag då minsann skulle få ärva hennes fåglar om hon dog, så nää. Ni som hört Sture skrika vet vad jag menar! Vimse och hans nya terrarium tillfaller då Fred och hans barn, grattis!

TV'n - ja du Lotta, den får faktiskt du. Tror den skulle bli alldeles perfekt hemma hos dig. O dessutom så är den ju försäkrad, så släng den i väggen om ett par år så får du en ny ;)

Byrån - min otroligt fina byrå som jag målat om själv o satt nya handtag på (med lite hjälp). Som jag verkligen älskar. Den får mamma, skulle säkert bli skitsnyggt hemma eller i stugan.

Nintendo Wii - får familjen Hillgren. Kan tänka mig pappa o Rasmus sitta hemma o bråka om att man inte får göra si eller så. Kom ihåg att kontrollerna går sönder om man slänger dom i väggen, använd skyddsbandet.

Min skosamling - tror Tessan o jag har samma storlek, it's all yours baby!

Ektorpsoffan med fotpall - skulle tro att den blir grymt bra i stugan. Kan ju dessutom slänga i grejer i pallen, perfekt ställe för typ filtar.

Sängen - den går definitivt till Björn! Han har bara en 120-säng så jag kan inte sova över där, vilket jag ju inte kan om jag e död heller. Men jag får se till att ha lite unfinished business så jag blir ett spöke. Då ska jag ligga bredvid honom varje natt.

Fredskallan - Björn där med. Har man sett Hot Fuzz vet man att den är jätteviktig.

Buddhorna - hihihihihi :D  Lotta! Dom e dina så kan du ha en hel Buddhafamilj =)  Tänk på att fylla på ALLA vattenglas så ingen blir utan ;)


De va la allt. Nu ska jag gå och tvätta mig med Descutan o bli så där otroligt torr och äckligt bakteriefri.

Ska va lite allvarlig också. OM jag mot all förmodan faktiskt skulle dö så dör jag lycklig. Björn är den absolut underbaraste människa jag träffat, han får mig att må så otroligt bra. De senaste veckorna har varit helt fantastiska. Så jag dör lycklig, utan ånger.

Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt att du tänker på andra. Särskilt Fred ;)

Kul att se dig idag och att du trots allt är uppe och går.

Hoppas du slipper mer krångel och att du snart får ta bort slangarna. Kommer kännas som en befrielse, jag lovar.

Ta hand om dig

Kram

2009-11-13 @ 19:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0