Mycket nu!

Med magen går det väl inte så bra, har så mycket vätska att det går vågor under huden om jag trycker på ena sidan. Mailade min kirurg tidigare idag och det lät inte på henne som att det var nån större fara, kroppen tar hand om det själv om det inte blir för mycket. Jag fick iaf en tid på torsdag för tömning om det inte blivit bättre då. Jag hoppas verkligen att det gått tillbaka tills dess! En stor nål rakt in i magen är inte vad jag längtar efter. För övrigt så går det rätt bra, jag har inte så jätteont i magmusklerna och huden. Är inte lika stel längre. Hade dock riktigt ont i söndags på eftermiddagen, va hos Lotta och Crillan på födelsedagskalas och skulle sen till Maxi. Då hade jag suttit alldeles för länge och stelnat till rejält, gjorde riktigt ont när vi gick o handlade men de gick över efter ett tag.

Hade förresten Björn med mig dit, första gången han träffade hela släkten. Tror vi var 21 personer där, nästan så jag tycker lite synd om honom som fick träffa så många på en gång =)  O på lördag ska han följa med till mormor som fyller år. Det roliga är att han trivdes med släkten och vill följa med, det gör mig jätteglad.

Mycket med Björn som gör mig glad ;)  Helt otroligt att vara så här kär, att känna sig så här lycklig och glad bara han är i närheten. Tänker på honom hela tiden när han inte är med mig. Som just nu, saknar honom så sjukt mycket! Kommer dessutom inte träffas riktigt förrän på torsdag kväll. Då slutar han 17 och börjar inte förrän 17 på fredag, shit vad jag längtar! Ska träffa hans föräldrar på torsdag kväll, för första gången. Är verkligen jättenervös, vill så gärna att dom ska tycka om mig. O jag hoppas att tömningen av sårvätska antingen inte blir av alls eller går fort så jag hinner hem.

En sak till jag älskar med Björn, han går jättebra ihop med Nicco. Han stör sig inte på att han är lite bortskämd och tigger. Björn ger till och med honom själv lite när han äter, helt underbart. O Nicco tycker om Björn också, lutar sig mot honom i soffan, lägger sig bredvid i sängen och gosar =)  Det här är verkligen nånting jag oroat mig för om jag skulle träffa nån ny. Nicco är mitt allt, att då ha en pojkvän som inte tycker om honom är skitjobbigt.

Dags att gå o sova snart igen kanske, ingen bra dag igår alls. Vaknade till riktigt vid 17 somnade igen vid 22, vaknade 02.30. Tar jag ett par smärtstillande nu o lägger mig så kanske dygnet blir hyfsat vänt igen. Ska bara ta en promenad med lillgrabben först.

Emelie: tänker på dig idag när du opereras. Jag hoppas verkligen att allt går bra och att du inte har jätteont efteråt! Kram!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad snäll du är :) ses hos mormor på lördag :) KRAM

2009-11-26 @ 21:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0