Funderar för mycket

Jag är ledsen, men ångrar ingenting. Har varit jättelycklig och mått väldigt bra men just nu känns det jobbigt. Det gör ont och jag vet inte hur jag ska gå vidare. Överdoserade lite Citodon nyss för o kunna somna ifrån alla tankar som rusar men det funkade inte, fortfarande vaken och grubblar. Var nog inte redo för det här, borde ha väntat ett tag till egentligen. Vill ha styrka till att göra det jag vet att jag borde men just nu är jag väldigt svag, både fysiskt och psykiskt. O kortsiktigt så skulle jag åtminstone vilja somna så jag slipper fundera mer just nu. Ska ta en till Citodon så kanske jag blir lite mer lullig i huvet o smärtan i magen försvinner åtminstone. 

Nu har jag ju satt mig i den här situationen, hur fan ska jag lösa allt o gå vidare? Jag vill inte vara med längre :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0