Bra dag! (Elin <3 Björn)

Vätskan i magen har minskat lite, wohoo =)  Det rullar fortfarande vågor under huden men det gör inte ont i höfterna när jag går. Tidigare har vätskan rullat ut i höfterna för varje steg jag tagit och det har gjort ont i huden. Fortfarande väldigt svullet, får väl se hur lång tid det tar innan det försvinner. I morgon får jag egentligen börja sova utan gördel men känns inte som att jag är redo för det. Så fort jag tar av den svullnar det upp lite mer. Tycker dessutom att det är skönt att den håller magen på plats. Så tänker nog fortsätta att sova med den tills snittet är helt läkt, just nu har jag en glipa på ca 1,5-2 cm på högra sidan och några mindre glipor på vänstra. Sen så måste jag ju fortfarande ha den när jag är vaken, så varför krångla o ta av den på kvällen.

Nästa sak, jag har fått ett till recept på Citodon =)  Mitt lilla knark ;D  Nä, men helt allvarligt så gör det ont i magen nu när det svullnat upp. Hade i princip slutat ta dem innan det började vätska på sig o jävlas. Börjar jobba i morgon och det känns skönt att jag har dem att ta i fall jag behöver. Jag har kanske en halv karta kvar av förra kartongen bara.

Idag har jag varit och julshoppat på Rusta, Dollar Store, Öb och Blomsterlandet. Hittade en massa mysigt; tomtar, glitter, kulor, ljushållare, krukor och en fotogenlykta. På Blomsterlandet blev det röda julstjärnor o amaryllisar, vita hyacinter och en guldfärgad fjäril. Ska få ihop allt under morgondagen. Kanske plantera lite ikväll, o få upp en julstjärna (lampa) i vardagsrumsfönstret. Jo just ja, va på Kvantum också. Köpte apelsiner och nejlikor, ska pyssla lite sen också =)

O så träffade jag Björn idag. De va ju lite kasst mellan oss i helgen pga. missförstånd o annat. Vi löste väl allt igår men det kändes ändå inte helt bra. Åkte upp till honom idag trots att jag tänkt att vi skulle vara ifrån varann, få sakna o längta lite. Nu känns iaf allt precis som vanligt igen =)  Lika avslappnade och underbart fantastiskt kära :D  Har så otroligt härlig känsla i magen när jag är med honom, fortfarande. Med tanke på hur jag är så trodde jag den skulle vara borta för längesen men den blir bara starkare, mer stabil men ändå fjärilar-i-magen-pirr liksom =)  O jag har blivit så där avslappnad så jag bara sitter o pratar allt strunt jag tänker på, älskar det, älskar Björn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0