Morgondagen

Blev ingen kryssning i morgon, varken Viking eller Eckerö. Sitter och funderar på om jag ska ta mig ut till mamma och pappas stuga i Järbo och kanske sova över til på fredag. Problemet är att mamma och pappa är där ute, hade velat åkt ut och vara alldeles själv. Bara jag, Nicco och några böcker liksom. Och kanske datorn ;)  Nu måste jag ju vara trevlig om jag åker ut. Eller så kanske jag helt enkelt sätter igång med väggen. Innan jag gör det måste jag dock städa och innan den blir lila så måste jag ju måla vitt ett par gånger så det blir så jobbigt. Jag är otålig och vill helst slänga på den lila färgen direkt! Och just ja, lär tejpa skyddspapp på golvet och tejpa mot listerna och de andra väggarna. Fast jag kommer ju vara grymt nöjd när det är klart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0