Klockan är 16:45, vart tog den här dagen vägen?!?

Just ja, jag vaknade ju för bara tre timmar sen. And guess what, balkongen e fixad:



Tyvärr blir det inte bättre än så här. Squashplantorna (de som hänger över bordet) har ju tagit över min balkong. Jag läste faktiskt på fröpåsen att de behövde ett plantavstånd på 70 cm men jag trodde dom överdrev, inser nu att jag BORDE inse nån gång att jag inte alltid vet bäst själv! Inte bara att jag knappt får plats att fika på mitt balkongbord pga. squasharna, jag får ju inga squash heller. En hittills har det blivit! Har lyckats slå av flera blommor när jag planterat om dem, sen får jag inga hanblommor samtidigt som honblommor så de blir inte pollinerade och ruttnar därför. Ca tio ruttnade squashar tog jag bort när jag rensade idag.

(ska bara tillägga att jag varit lite duktig idag, städat undan lite kläder från golvet och diskat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0