Iväg till Valbo

Satt och läste reklambladet från Elgiganten idag och hittade en 32 tums platt-TV från Samsung. Har för mig att det var den jag kikade på förut men som det bara fanns demoexet kvar av. Ska åka och kolla iaf och förhoppningsvis kommer jag hem med en sån sen. Har ju för närvarande min lillebrorsas TV, jätteschysst av honom att låna ut den men jag vill ha en platt en. Har ju så litet här hemma och det spar lite utrymme (och så är det snyggare =p).
Ska även smita in på systemet och köpa lite vin, blir ju krogen både ikväll och i morgon. Kör Kharma i Sandviken ikväll med Lotta och i morgon blir det Heartbreak.
Syrsor lär jag köpa också! Fan att jag alltid glömmer det, spindeln är nog hyfsat hungrig nu. Har beställt ett nytt terrarium via nätet till honom men det kommer ju aldrig. Kommer inte ihåg hur lång leveranstid det skulle vara men det är säkert två veckor sen jag beställde!


Vimse, Chilensk fågelspindel (B. Smithi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0