En ny dag

Har precis varit ner i tvättstugan och sen släppt ut Mosse i regnet. Är kattvakt åt grannens katt den här veckan, släpper ut och ger honom mat på morgonen och tar in och matar på kvällen. Han är så cool den katten, kommer springande när man ropar fast jag knappt träffat honom alls tidigare.





Har förresten bestämt mig när det gäller soffa, tror jag (om jag inte hittar nån jättecharmig äldre!). Lutar åt att det blir en Ektorp från IKEA. Ska försöka få tag på en sån billig begagnad. Fanns rätt många överdrag att välja på så jag tror att jag kan få till det rätt snyggt! Fördel är ju också att det är överdrag som jag kan tvätta emellanåt, min hund ligger ju ofta i soffan med mig och det blir en del tassavtryck och dregelfläckar.

Inte är det farligt med tre dagar gammal mjölk, har ätit det på gröten och inser ju nu att det är ju den 25 idag! Jag trodde vi va runt den 20 nånstans. Fast jag borde ju veta det för jag visste att folk skulle få lön idag. Själv har jag ju en sån där konstig chef så jag får den tionde, men det är ju skitbra egentligen. För när jag går på krogen helgen före lön så kan jag flasha med cashen och folk tänker: "shiiit, den bruden e rik ju!". Kanske kan få nån lättlurad på kroken iaf!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Någon lättlurad vadförnågot?

2009-07-24 @ 16:22:44
Postat av: ELin

Pojkstackare så klart ;)

2009-07-26 @ 23:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0