Den här helgen...

... har varit helt galen, kanske till och med galnare än den förra. I fredags skulle jag och Lotta till Sandviken och festa, vi jobbar ju där båda två och tänkte att det kunde vara kul att se en annan sida av stan. Med största sannolikhet kommer vi inte göra om det! Folk säger att vi Gävle-bor är stroppiga, men vad är sandvikarna då? Ännu värre! Jag och Lotta har verkligen diskuterat det här, vi tror att sandvikare vet typ exakt vilka alla är och de är så grupperade och pratar bara med varann. För det är ingen som tar kontakt med en! Inte nån som börjar dansa bredvid eller som börjar snacka i baren. Är du från Sandviken och läser det här, bevisa att jag har fel OM jag ger det en till chans!
I alla fall så träffade vi på en kollega till mig, Kjell, på bussen in. Vi kom in rätt tidigt så det blev en öl på Mulligan's med honom innan vi gick till Kharma. Vi konstaterade att det går faktiskt att se bra ut fast man är 48, tror Lotta blev chockad själv över att tycka det, hennes kavaljerer brukar ju vara ngt yngre ;)
På efterfest hamnade vi också, i det absolut snyggaste huset jag varit in i! Gud vad snyggt den killen hade inrett, vi blev helt kära båda två och fick nästan tillåtelse att flytta in i hans härbre på gården =)   Nu skulle jag kunna avslöja så mycket roligt som hände där ute, men icke ;)  Okej, en sak då. Finns ju vissa som haft sexuella fantasier om Taxi-Elin :)
Utgång igen igår kväll, helt värdelöst! Kass musik, tråkigt folk ute, trångt och jävligt (eller va de kanske jag som va trött o grinig?!).



Jag och snygg-Kjell på Mulligan's.




Vår busshålplats i 1 timme på lördagen.




Jag, Lotta och Hanna i kön till bankomaten på lördagkvällen.



"Ohh, Scooby Doo" - citat av Lotta Björk i Årsunda 090719




Före - Efter - Igen

Kommentarer
Postat av: TaxiFred

Du har lite o skvallra om när du kommer tillbaka,då....=)

2009-08-01 @ 11:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0