Väntar på snyggingen

För vi ska sova ihop. Han har jobbat natt o e på väg hit nu, jag ska jobba natt i morrn så därför har jag varit vaken länge så jag kan sova länge så jag orkar. Fast egentligen kan man nog inte säga att det är i morrn, det är ju för fasiken ikväll. Skit samma, ska försöka göra negerbollar också. Eller jag borde inte, kommer bara sluta med att jag äter upp dom själv o jag behöver icke bli tjockare. Du skulle se min mage nu, ojojoj. STOR! Mest för att den e så jäkla svullen iofs. O just nu har jag ingen gördel heller, tänkt faktiskt sova utan för första gången. Men då bullar den ut sig ännu mer, ska försöka ta en bild o jämföra med förra bilderna, mycket större nu. Man tycker ju att den borde bli plattare, att svulladen borde gå ner nån gång. Vätskan har iaf försvunnit o de e bra. Höll på o tryckte o grejade en massa nyss, fick det inte att gå vågor alls =)  Jobbade ju min första dag igår (eller ja, i förrgår då) o fick igen taxi byxorna =)  Tror de va före helgen jag skulle tvätta o därför hade dem på mig så jag kunde tvätta alla mysbyxor jag slummat runt i. Det här var alltså när det var som värst med vätskan. Fick inte igen knapparna! På ett bara ganska pösga byxor som dessutom var för stora före operationen där det togs bort 2,1 kg från just magen. Helt sjukt. Aja, nu kom Björn, nu ska jag pussas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0