Trött på folk

Idag har jag funderat en massa, orkar verkligen inte med folk. Vet att jag själv har en kass dag, pms o har inte sett dagsljus på några dar. Så jag är negativ, trött o irriterad. Men när jag är som vanligt är jag kanske lite väl postitiv och sväljer det mesta utan problem, jag säger inte ifrån och accepterar hur folk än beter sig mot mig. Idag gör jag verkligen inte de, jag är sjuuukt jävla skittrött på folk som tar ut sitt eget missnöje över livet på mig. Finns så många osäkra människor som inte klarar av att vara glada för andras skull o istället tar varje chans att bete sig negativt mot folk i deras närhet.

När jag är glad och lycklig över något som hänt och berättar det vill jag inte höra hur dåligt du tycker att det är, jag vill att du är glad för min skull! Att jag är lycklig borde inte på nåt sätt göra dig mindre lycklig.

Jag har fått nog helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0