Så härlig kväll

Jag o Björn har suttit o ätit julmat. Shit vad mycket mat de blev! Känns som att allt fortfarande e kvar typ, men gott va de. Jag gjorde egna köttbullar för första gången nånsin. Fick recept av mamma men de smakade då absolut inte som hennes! Måste gjort nå knas ändå. Fast de blev faktiskt goda =) Jag dumpade ju så klart. Som vanligt. Så vi la oss i sängen en stund båda två o vilade o mös en massa. Så sjukt underbart. Just nu sitter jag med värsta lyckoruset i kroppen o ett leende på läpparna.

Fick en jättefin mugg i julklapp som var väldigt mycket dyrare än jag trodde den skulle vara. Vi satt på caféet på Flanör igår kväll och fikade innan jag skulle till jobbet. Dom har köpt in nya muggar som man får latte i, eller kanske vanligt kaffe också då. Jättefina! Blev helt kär så pikade Björn lite om att jag skulle fråga dom sen vart dom köpt dom. Vet att han hade problem med vad han skulle köpa till mig o jag fick inte säga rakt ut vad han skulle kunna ge mig. Så fick jag en sån mugg :D  Fast jag trodde verkligen den skulle va billigare, vi hade sagt innan att vi bara skulle köpa nå litet till varann. Men en sån mugg kostar 200:-. Jag tänkte att om ett café där muggar slits o går sönder köpt dom så kan dom inte va så dyra. Hade tydligen fel. Dessutom hade han fyllt den med en badbomd (älskar ju att bada!) och mina favoritgodisar =)  Fasiken vilken underbar pojkvän jag har =)

Här är muggen jag fick, köpt på Cervera för den som undrar:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0