Privatisera Försäkringskassan!

Fick mitt tredje brev från dem idag. Det första var en lapp jag skulle fylla i med massa uppgifter. Satt o funderade när jag skickade in den om de inte ville ha mitt sjukintyg också. Vågade dock inte skicka med det ifall det skulle komma fel och det stod inte nånstans att jag skulle skicka in det. I tisdags fick jag ett brev från dem där det stod att jag skulle komplettera med sjukintyg. Blev lite lätt irriterad eftersom jag verkligen behöver pengar från dem så fort som möjligt. Skickade in det i onsdags. Idag fick jag ännu ett brev, denna gång ska jag komplettera med arbetsgivarintyg för att visa min inkomst. För det första, skrev min inkomst på den första lappen jag skickade och det ska väl inte va så jävla svårt göra en koll mot Skatteverket o se så att det stämmer. För det andra, de kan inte ens ha fått mitt sjukintyg innan de skickade brevet om arbetsgivarintyg. Varför inte skicka dessa två i samma? O för det tredje, varför stod det inte redan i första brevet att dessa intyg skulle med???

JÄVLA SKITMYNDIGHET! O ja, jag vet att jag beter mig som en bortskämd fjortis med dåligt ordförråd, så e de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0