Julaftonsmorgon

O jag har precis blivit färdig med julklappsinslagningen och ska gå o sova, äntligen. För nu är jag faktiskt trött. Klockan är 06.05 o jag borde ha gått o lagt mig för länge sen. 10.30 ringer väckarklockan, 11.00 ska jag vara hemma hos mamma o pappa. Trodde det skulle gå lite fortare o slå in paket, tror jag började för ett par timmar sen. Har ett litet problem också, det blev en sak över. Antingen är det jag som tänkt fel och köpt två saker till samma människa, eller så blir det nån senare idag som borde få en julklapp men som blir utan. Kan inte komma på alls vem det skulle vara i så fall. Det visar sig, återkommer ikväll med rapport!

Så här ser min lilla julklappshög ut, byrån som syns till höger i bilden är den jag målade o bytte handtag på i höstas, älskar den =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0