Julafton o jag e trött!

Hade jättesvårt o somna i morse, tog till slut ett par Citodon för o kunna bli lugn. Blir så stressad i kroppen när jag vet att jag ska upp snart. Så klockan va nog runt åtta när jag somnade o gick upp igen vid halv elva. Är hos mamma o pappa nu o ska till mormor o morfar strax, blir nog att jag lägger mig på sängen där o vilar under Kalle. Känns förjävligt o va så här trött på julafton =/  Förra året jobbade jag dag o började typ 5.30 på morgonen så var hur trött som helst på eftermiddagen. Året innan har jag för mig att jag jobbade natten mot julalfton o va jättetrött då med. Så för att verkligen kunna slappna av o inte vara trött i år tog jag ju ledigt både dagen innan och på själva julafton. Funkade ju bevisligen inte, fan vad jag hatar att jobba nätter! E inte så lätt o helt plötsligt vända dygnet rätt igen. E som att en vanlig människa som lägger sig elva på kvällen helt plötsligt ska gå upp halv två o va pigg o kry. O så somnar jag säkert tidigt ikväll för jag kommer va så slut o så vaknar jag tidigt i morgon o så kommer jag va skittrött när jag ska jobba 20-07. E rätt jävla less på jobbet nu.

MEN, nu ska jag tänka på att det är jul o att jag får fira den med min kära släkt som jag verkligen älskar. Ska inte gå runt o sura på julafton! Så puss o kram o God Jul på er =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja visst är vi :) Ja, jag med du :P Hehe klart jag ska medoch fika ;) Jasså gjorde han :)

2009-12-25 @ 01:57:05
URL: http://johannarydstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0