Jobbar natt, igen 2

Sitter o läser på Tjuvlyssnat.se o hittade lite roliga saker:

Två kvinnliga alkisar ~40 sitter och pratar om sex.
Kvinna 1: Min man vill ju inte ha sex!
Kvinna 2: Vad gör du då?
Kvinna 1: Jag använder en gurka istället och nästa dag får han den på sin macka, lite fitta ska han ju ha!
Kvinna 2 och folk omkring börjar gapskratta.


En lång tjej ~20 smyger ljudlöst upp bakom en kort tjej ~20 och lägger sina händer över hennes ögon. Den kortare tjejen hoppar omedelbart till och springer hysteriskt snabbt därifrån. Den längre tjejen börjar lugnt gå därifrån när mobilen ringer. Hon svarar.
Långa tjejen: Va? Lugna ner dig. Hallå? Lugna ner dig! (hon börjar skratta) Men neeej. Ingen tänkte våldta dig! Det var jag! Jag bara skoja med dig! Lugna ner dig!


En yrvaken alkis stapplar fram till två killar ~25.
Alkisen: FAAN! Vet ni var jag é nånstans?
Kille 1: Ja, du är på Drottninggatan…
Alkisen: Vilken stad?!


En kvinna ~45 har just tagit sitt passfoto och skrivit sin namnteckning. Damen bakom luckan börjar knappa lite på sin dator. Det går en liten stund.
Damen bakom luckan: Och nu kommer det värsta av allt…
Kvinnan (undrande): Jaha?
Damen bakom luckan: Om du tittar på dataskärmen där så kommer du strax att få se hur du ser ut…


Man 1 ~50: Visste du att det är "vetenskapligt bevisat" (Han gör citationstecken med fingrarna) att män som får döttrar är bättre i sängen än de som får söner!
Man 2 ~50: Jasså? Ja men det tror jag nog kan stämma.
Man 1 tittar lite tveksamt på man 2.
Man 1: Men du har väl bara en son?
Man 2: Ja, men han är ju frisör, så det tycker jag halvräknas!


På en grammatiklektion:
Läraren: Idag ska vi prata om satser, och..
Allmänt fnitter.
Läraren: Men skärp er nu! Med en sats kan man skriva en mening…
Elev 1: Min sats är så stor att jag kan skriva flera hundra ord!
Alla skrattar utom läraren.
Läraren: Tysta! Det finns olika satsdelar. Subjekt, s, och predikat, p.
Elev 2: Jag orkar inte med s och p, det är så jävla tråkigt.
Elev 3: Fan, gillar du inte SP? Skolans hetaste brudar ju!
Elev 1: Ja, där har man ju lagt en och annan sats.
Allmänt asgarv och till och med läraren drar lite på munnen.


Det är fredagkväll och två kraftigt berusade tjejer ~18 vinglar av en buss. De stöjder sig mot varandra för att hålla sig upprätta.
Tjej 1: Alltså, hallå, tänk om vi inte kommer in.
Tjej 2: Men hallå, vaddå liksom?
Tjej 1: Alltså, hallå, vi är faktiskt inte tjugo!
Tjej 2: Alltså hallå! Jag är fett snygg, du ser ut som en slampa och Linnea lovade faktiskt att knulla med vakten!


Ett par ~65 kommer in i en halvtom vagn. Mannen sätter sig på en handikapplats mitt emot frun. Han ser inte ut att ha några rörelsehinder. Ett fyllo sitter någon bänk bort.
Fyllot: Eeeru handikappad?
Tystnad.
Fyllot: Jag sa är du handikappad?
Tyst några sekunder.
Mannen (ganska högt och plötsligt): Ja, det är jag!
Fyllot: Jag frågade en fråga och fick ett svar. Det är bra.


Love it =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0