Händelserik natt

E la på jobbet som vanligt. Haft lite körningar, bl.a. en riktigt bra till Färnebo. O nu e jag tillbaka på stationen.

Mycket som snurrar i huvet. Framtiden framförallt på olika sätt. Ska jag verkligen köra taxi så länge till? Vad 17 ska jag annars göra... O kanske inte bästa läget att hitta nytt jobb när över 1000 fått gå från Ericsson. Ska jag flytta från Gävle o bara skita i allt här, gå vidare. O ja, jag är fortfarande deppig för att jag inte fått nå solljus =( 

Nä, nu går jag o lägger mig på soffan istället. Hoppas på att morgondagen blir lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det du behöver är en sistaminuten resa till solen! Ställ bilen och åk.

2009-12-13 @ 21:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0