3 lediga dagar

Men nu e man på jobbet igen =(  Hade en ganska rolig men skum kväll i lördags, blev alldeles för full på väldigt lite alkohol. O konstigt full, vet inte hur jag ska kunna förklara men kände mig jäkligt skum bara! Satt hemma hos Lotta först, vi tjejer o Martin o Bling. Hade julklappsbyte, jag fick det eftertraktade lila paketet :D  Rätt mycket bråk om de, haha =)  Johanna hade slagit in det jättefint med rosett o allt! Sen blev de Heartbreak. Hade innan de lyckats bli rätt på lyset, drack bara två väldigt svaga drinkar, lite vin, väldigt lite sockerfri vinglögg (de e den jag o Sofie skyller allt på =P) o så lite lakritsshots. Inte mycke alkohol egentligen. På krogen fick jag tydligen en alkoholfri drink av Hanna, kommer inte ihåg alls hur de gick till. Sen blidde de ett par smirnoff. Äsch, de spårade ur lite. Har några minnesluckor, men träffade länsman o lusen på krogen, folk jag inte träffat på jävligt länge =)  O en gammal jobbarkompis nere på dansgolvet. Träffade väldigt mycket folk öht, men allt va så konstigt. Förstod liksom inte riktigt vad som hände o hade inte kontroll över nånting. Skrivet så där så låter det kanske som en helt vanlig fylla fast de va inte de. Funderar på om de antingen var för att de va nästan 2 månader sen jag drack sist eller om det var för att jag tog några Citodon på morgonen när jag skulle sova. Tror inte jag gick o la mig förrän 10 o va nog upp nån gång till efter de o tog ett par till. O sen drack jag vid 20 på kvällen. Det står iofs att de inte ska blandas med alkohol, men jag blandade ju inte. Fast hade säkert kvar rester av de i kroppen ändå. Lär tänka på de nästa gång jag dricker, för de där kändes inge bra. Kan väl kanske inte direkt säga att jag gjorde så mycket jag ångrar idag, inga större grejer iaf. Va bara så länge sen jag va ut me brudarna o hade gärna röjt lite mer med dom. Vette 17 varför jag inte gjorde de egentligen, tyckte mest jag va inne på olika toaletter hela tiden. Nä, på nyår ändrar jag på de där! Inga Citodon på några dar före o så tar jag de lugnt med drickat, de blir fint de =)  Men får ju tyvärr ingen puss på tolvslaget, Björn jobbar o jag kan ju inte pussa nån annan. Skulle va nån av tjejerna i så fall, kindpuss åtminstone =)

Igår tog jag Twinrix-sprutan ifall jag o Lotta lyckas ta oss till Thailand i slutet på januari. Hoppas verkligen att det blir så! Hade lite tur och fick ta spruta mot svininfluensan också. Tror ärligt talat att jag inte hade kommit iväg o gjort de annars...

O alla dessa tre dagar har spenderats till större delen med min lilla Björne. Igår, alltså måndag, va nog mysigast =)  Åkte först förbi Valbo o lämnade tillbaka en tröja på Gina. Tog en latte o bulle på Wayne's, sen iväg till Södertull för sprutorna. Lotta kom förbi då också o tog Twinrixen. Va en sån rolig gubbe/man där. Grymt töntig o fjantig! Han skuttade iväg när sköterskan kom, till o me Björn reagerade =)  Efter sprutorna va vi på Österns Pärla o åt, sen på bio. Blev Luftslottet som sprängdes. Fasiken vad jag tycker de filmerna är bra! O nu förstår jag vad mormor menar med att hon får sin hämnd =)  O ska faktiskt läsa böckerna nu till o med, både mamma o mormor har tjatat som fan o jag vägrat. Bara för att tror jag, trotsig som vanligt! O sen när vi kom hem bakade vi lussebullar och varm choklad, fatta va mysigt de va =)  Massa snö ute o massa mys inne, så grymt jävla nice =)

Nu e jag iaf på jobbet, Björn e på väg hit. Han har varit hos sina föräldrar o kommer förbi stationen på vägen hem. Bästa på hela natten ju =)  O i morgon har jag värsta softpasset! Trodde jag hade 16-03.30 men slutar redan 24, fy fan va skönt!!! Har inte slutat så tidigt på evigheter känns de som. Kommer va jättetrött när jag kommer hem eftersom det inte blir så mycket sömn i morgon. Så då kanske jag hinner vakna o se lite dagsljus innan det blir mörkt =)  Kanske tar en långpromenad med vovvarna, mamma har ju opererat tån idag, typ tagit bort en led. Så ska hjälpa dom med deras hundar lite. Känns som jag har lite att ge tillbaka, Nicco är ju där nästan jämt. Han tror nog att det är där han bor o att det är jag som är hans extramatte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0