Tits'n ass!

Va på fest hos Hanna uta i Trödje i lördags, hade jättekul =)  Hanna fixade bål till oss, riktigt nice! Jag och Johanna åkte in till krogen, ångrar nästan att vi inte stannade kvar. Är så sällan det är hemma fester, fast vi hade ju inte direkt tråkigt på krogen heller ;)


Jag och Johanna i väntan på bussen till Trödje


Nu sitter jag och väntar på att Lotta ska komma förbi och hämta upp mig, vi ska ut till stugan i Järbo och äta kräftor och dricka vin. Och skvallra och fnissa en massa =) 

Jo, just ja. Va ute på Norrskär med mormor, morfar, moster Lotta, kusinerna Tessan och Emelie, brorsan Rasmus, Tessans son Liam och hans kompis Vera. Rikitgt mysigt även fast solen aldrig kom fram riktigt. Pratade lite med kusinerna om senaste helgernas fester och fick reda på att jag är ju minsan 30 snart. Haha, en pik att jag borde lugna ner mig eller!?! :D  (Dessutom är jag ju bara 26 än så länge ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0