Taxifest...

... hade vi i fredags. I söndags gick snacket typ så här:

Anna: När vi va på bryggan...
Jag: Vilken brygga?
Anna: Men den i vattnet, vid elden.
Jag: Vilken eld?

Anna: O så regnade det så mycket.
Jag: Regnade det?
Anna: Det regnade 21 mm på natten!

Anna: Kommer du ihåg när vi åkte taxi till station?
Jag: Va vi på station? Åkte vi taxi?

Ungefär så full var jag alltså på kvällen. Jag lär även ha sagt till Åsa att hon absolut inte fick säga till Anna att ja va full, som om hon inte märkte de liksom :D  Snacka om fjortisfylla.




Jag och Anna i början av kvällen




Åsa, Jerry, jag och Ferner




Klumpen är närgången som vanligt o här lyckades jag precis undvika en puss på mun!




Anna, Jerry och Åsa




Fanns även söta pojkar i Sandviken =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0