Snart sova

Idag har varit en riktigt mysig dag, började med att åka till Tönnebro och bada. Efter det var det tänkt att jag skulle hem och kolla Blocket efter en tvåsits Ektorpsoffa. Sist jag kollade fanns det två stycken i Uppsala så det hade varit perfekt att ta en tur dit på kvällen. Ingen av de fanns kvar! Suck... Blev en fika på Wayne's istället och sen en tur med bilen. Höll på att köra på en knarkare i Skutskär som sprang mitti vägen, stackarn. Han hade nog nån fantasigubbe som jagade honom, Charlotte kanske ;)   Efter det åkte vi hem till mig och spelade kort.
Hela dagen har alltså spenderats med Micke, jag hoppas verkligen att han och jag kan förbli kompisar vad som än händer framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0