Nöff nöff!

Tror jag sitter här med svininfluensan :(   Har ju varit sjuk den här veckan och var helt säker på att det kom från i måndags, låg och sov på station i sovrummet där det står en massa rengöringsmedel som jag är allergisk mot. Får alltid reaktion mot de, blir jättesvullen i halsen upp mot näsan och kan få feber och bli förkyld om det är riktigt illa. Den här gången kändes det som det brukar bli i början men nu har halsontet spridit sig neråt och det gör det inte när jag är allergisk. Är nu jättehes och har feber. Alldeles fuktiga ögon och det rinner tårar lite då o då, ont i kroppen och i morse kunde jag inte ens öppna ena ögat. Hade geggat igen helt! O det känns verkligen skit! Var ju pigg igår kväll, alltså riktigt pigg och såg fram emot att jobba idag. Var ledig ons-tors och sjukskriven igår och jag blir så otroligt rastlös av att inte få vara ute och träffa folk. Det här är ren pina att tvingas sitta inne!
Förhoppningsvis är jag bättre i morgon så jag kan jobba då iaf, annars blir det inte förrän på tisdag eftersom jag är ledig på måndag.
Dessutom, jag hade tänkt vaccinera mig mot svininfluensan. Ska jag göra det nu? Jag vet ju inte helt 100 att det är den jag har, bara att alla symptom stämmer. O sjukhuset får man ju bara komma till om man får jättehög feber eller svårt att andas. Så långt hoppas jag verkligen inte att det går, men iofs, då vet jag ju iaf =P

Btw, SMULPAJ! Jag e så jävla förbannad!




Elin?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0